Skarga pacjenta do UODO – czy może być groźna dla placówki

Autor: Dominika Kołodziejska-Koza

Dodano: 1 grudnia 2018
Rola inspektora ochrony danych w rozpatrywaniu skarg

Świadomość pacjentów na temat przetwarzania danych osobowych jest coraz większa. Coraz śmielej też korzystają z przysługujących im środków do dochodzenia swoich praw np. składają skargi na działania placówek medycznych. UODO otrzymuje ich coraz więcej. Czy jednak takie pismo może być podstawą do wszczęcia kontroli przez Urząd Ochrony Danych Osobowych i nałożenia kary? 

Pozostało jeszcze 90 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Dołącz do prenumeratorów magazynu

"RODO w Ochronie Zdrowia"

Sprawdź ofertę »
Zyskujesz:
  • fachowe rozwiązanie Twojego problemu
  • alerty prawne na Twój e-mail
  • gotowe wzory dokumentów

Logowanie

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Autor: Dominika Kołodziejska-Koza

adwokat w Kancelarii Adwokackiej APDK Agnieszka Pietrzak w Warszawie. Ma doświadczenie w doradzaniu międzynarodowym koncernom farmaceutycznym działającym na polskim rynku. Doradza podmiotom prowadzącym działalność leczniczą w bieżącej działalności, kwestiach regulacyjnych. Bierze udział w sporach przeciwko NFZ. Doświadczenie zdobywała w polskich biurach międzynarodowych kancelarii.