Czy pacjent może zareklamować teleporadę – sprawdź, jak należy postępować

Marta Bogusiak

Autor: Marta Bogusiak

Dodano: 27 stycznia 2021
Reklamacja teleporady

Udzielanie porad zdrowotnych w drodze usług świadczonych zdalnie istotnie zyskało na znaczeniu w świetle ostatnich wydarzeń związanych z pandemią. Coraz więcej podmiotów leczniczych zaczęło wdrażać rozwiązania w dziedzinie telemedycyny, w tym z wykorzystaniem specjalnie dedykowanych temu aplikacji czy wirtualnych kont pacjenta. Włączenie do procesu udzielania świadczeń systemów teleinformatycznych wymaga wdrożenia dodatkowych rozwiązań, które uporządkują zakres i warunki świadczenia usług drogą elektroniczną. Jednym z nich jest obowiązek uchwalenia regulaminu świadczenia usług i procedury reklamacyjnej.

Pozostało jeszcze 93 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Dołącz do prenumeratorów magazynu

"RODO w Ochronie Zdrowia"

Sprawdź ofertę »
Zyskujesz:
  • fachowe rozwiązanie Twojego problemu
  • alerty prawne na Twój e-mail
  • gotowe wzory dokumentów

Logowanie

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Marta Bogusiak

Autor: Marta Bogusiak

radca prawny przy Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Łodzi, Parter w Kancelarii Bogusiak Uzdrowska Kowalczyk Radcowie Prawni Sp. p. Specjalizuje się w obsłudze prawnej podmiotów z sektora ochrony zdrowia. Ma wszechstronną wiedzę i bogate, wieloletnie doświadczenie w zakresie prawa medycznego, w tym w zakresie kontraktowania świadczeń i współpracy z NFZ, dokumentacji medycznej i praw pacjenta. Jest autorem i współautorem licznych publikacji oraz szkoleń kierowanych do placówek medycznych.