Zasady rejestracji pacjenta przez telefon – praktyczne szkolenie dla personelu placówki

Agnieszka Sztuwe

Autor: Agnieszka Sztuwe

Dodano: 27 marca 2020
Koronawirus - szkolenie dla personelu placówki medycznej

Placówki medyczne mogą rejestrować pacjentów na podstawie zgłoszenia osobistego lub poprzez telefon czy też inny środek komunikacji elektronicznej. Trzeba jednak pamiętać o tym, aby bezpiecznie przetwarzać dane osobowe pacjentów oraz kiedy i w jaki sposób pozyskać zgodę na przetwarzanie danych podczas rozmowy telefonicznej. Te nieodzowne zasady rejestracji w placówce medycznej muszą być znane personelowi. 

Pozostało jeszcze 82 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Dołącz do prenumeratorów magazynu

"RODO w Ochronie Zdrowia"

Sprawdź ofertę »
Zyskujesz:
  • fachowe rozwiązanie Twojego problemu
  • alerty prawne na Twój e-mail
  • gotowe wzory dokumentów

Logowanie

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Agnieszka Sztuwe

Autor: Agnieszka Sztuwe

Radca prawny Kancelarii Naworska Marszałek sp.k. w Toruniu. W praktyce zawodowej zajmuje się obsługą przedsiębiorców, przede wszystkim w zakresie ochrony danych osobowych (z uwzględnieniem RODO). Interesuje się ponadto prawem autorskim, prawem własności przemysłowej. Obsługuje Rolnicze Grupy Producenckie przed organami administracji państwowej. Jest absolwentką Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu (2013). Podczas studiów odbywała praktyki w renomowanych, międzynarodowych kancelariach w Warszawie.