Czy możesz podać pacjentowi przez telefon kod dostępu do e-recepty

Ewa Lewańska

Autor: Ewa Lewańska

Dodano: 27 marca 2020
Kod dostępu do e-recepty

Realizacja e-recepty jest możliwa pod warunkiem podania przez pacjenta odpowiednich informacji, w tym m.in. kodu dostępu. Zdarza się, że pacjent zgubi go lub utraci do niego dostęp. Czy wówczas lekarz może udzielić informacji o kodzie? W jaki sposób może to zrobić? Sprawdź, jak zareagować na telefoniczną prośbę pacjenta w takiej sprawie. 

Pozostało jeszcze 96 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Dołącz do prenumeratorów magazynu

"RODO w Ochronie Zdrowia"

Sprawdź ofertę »
Zyskujesz:
  • fachowe rozwiązanie Twojego problemu
  • alerty prawne na Twój e-mail
  • gotowe wzory dokumentów

Logowanie

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Ewa Lewańska

Autor: Ewa Lewańska

radca prawny specjalizujący się w prawie farmaceutycznym